لیست قیمت درب استیل ورودی و جدید ترین طرح های درب استیل (طلایی،ضد سرقت،لابی، مغازه)

درب ورودی استیل، درب استیل طلایی، درب استیل مغازه و فروشگاه، درب ضد سرقت استیل، درب استیل لابی همگی نمونه ای از محصولات درب استیل زیبا و ایمن آکات هستند. درب استیل در مدل ها و ابعاد متفاوت و با رنگ بندی متنوع یک سازه حفاظتی و امنیتی زیبا و ماندگار است. قیمت درب استیل با توجه به کیفیت و دوام بالای آن و ظاهر زیبا و مدرن درب استیل در مقایسه با درب های قدیمی چوبی و آهنی بسیار مقرون به صرفه است.

درب استیل

درب استیل یا (در استیل) با استفاده از ورق استیل نگیر زنگ نزن مقاوم در برابر خردگی و پروفیل های استیل ضد زنگ تولید می شود. ماندگاری و دوام بالای استنلس استیل باعث شده است تا این متریال به عنوان یک انتخاب مناسب برای ساخت درب های ساختمانی و امنیتی جایگزینی برای درب های قدیمی مانند درب های چوبی و آهنی باشد.

درب استیل امکان تلفیق با شیشه و چوب یا سنگ را دارد و می توان طرح های خلاقانه ای را به صورت واقعی ایجاد کند. کیفیت قطعات و اتصالات درب استیل همچون لولاها و دستگیره ها بسیار بالا می باشد و جنس این قطعات اکثرا از جنس استیل عالی مانند استیل 316 و 304 است. قفل های استفاده شده در درب های استیل با توجه به نیاز و در خواست مشتری می تواند تغییر کرده و از انواع ساده و برقی یا قفل ضد سرقت باشد. قیمت درب استیل از دیگر درب ها گرانتر می باشد و علت این امر قیمت استیل استفاده شده در ساخت این نوع درب ها است.

در این صفحه محصولات درب استیل موارد زیر شرح داده خواهد شد:

برای مشاهده لیست قیمت درب استیل و تصاویر بیشتر مدل های درب استیل به انتهای این صفحه بروید

درب استیل به صورت تک لنگه و دو لنگه با ابعاد متنوع قابل ساخت است و رنگ و طرح درب استیل بسیار متنوع است و این تنوع به دلیل رنگ ها و طرح های ورق های استیل است که می تواند برای هر نوع فضایی یا هر نوع نمایی پیش نهادی داشته باشد. رایج ترین رنگ های درب استیل شامل طلایی، نقره ای، خش دار و سه بعدی، مات و برنزی می باشد.

درب استیل

مجموعه آکات با استفاده از بهترین مواد اولیه و زیباترین طرحی ها اقدام به تولید انواع درب استیل کرده است. برای اطلاع از قیمت ها و مشاهده مدل های درب استیل با کارشناسان ما تماس بگرید تا ضمن بازدید از محل نصب درب و اندازه برداری ابعاد ساخت درب به شما مدل های اصلی را ارائه دهند.

درب استیل یک سازه مهندسی شده است که با استفاده از اجزای مشخص استیل پروفیل و لوله ضد زنگ و شیشه های سکوریت ساده و طرح دار به همراه قطعات چوبی و یراق آلات مخصوص طراحی و تولید می شود. با پیشرفت دانش مهندسی و طراحی ساختمان استفاده از درب استیل به عنوان یکی از اجزای کاربردی و لوکس ساختمان افزایش یافته است. نیاز به ایمنی و دوام یک محصول مانند درب های ساختمانی باعث شده است نصب درب استیل بر خلاف درب های آهنی و چوبی که مشکل فرسایش و پوسیدگی را دارند یک انتخاب منطقی و مناسب باشد.

درب استیل

استفاده از استیل در ساخت درب های ساختمانی دست طراحان را باز گذاشته تا بدون هیچ مشکلی اقدام به طراحی اشکال و فرم های متنوع در طراحی درب استیل ورودی با کاربری های متفاوت و ابعاد اختصاصی به صورت تک لنگه و چند لنگه نمایند.

انواع درب استیل، بر اساس نوع کاربری ساختمان که در این صفحه به شرح آن می پردازیم عبارتند از:

  • درب استیل ورودی ساختمان.
  • درب استیل ضد سرقت.
  • درب استیل مغازه.
  • درب استیل ویلایی.
  • درب استیل طلایی.
  • درب استیل و چوب.
  • درب استیل و شیشه.

قیمت درب استیل

هزینه خرید درب استیل عامل مهمی است که نوع و مدل درب را برای خریدار مشخص می کند به همین دلیل اطلاع از شیوه قیمت گذاری آن به انتخاب درب استیل مناسب برای خریدار کمک می کند. قیمت درب استیل با توجه نوع کاربری درب و کیفیت متریال استفاده شده در ساخت آن و تعداد لنگه های باز شو و ثابت محاسبه و تعیین می شود. در صورتی که ابعاد درب ساخته شده از استاندارد مشخص شده بیشتر باشد هزینه ساخت آن افزایش می یابد.

قیمت درب استیل تک لنگه نسبت به درب استیل دو لنگه کمتر است و در صورتی که از استیل بیشتر در اجزای درب استفاده شود هزینه های جانبی ساخت درب کاهش می یابد. در میان تمام مدل های درب استیل قیمت درب های امنیتی و ضد سرقت بیشتر است زیرا ضخامت ورق ها و پروفیل های تشکیل دهنده درب بیشتر بوده و وزن این محصول سنگین تر است. برای قیمت درب های لوکس مبنای واحدی وجود ندارد زیرا تنوع مدل های آن زیاد بوده و برآورد قیمت درب تنها پس از طراحی نهایی و مشخص شدن مدت زمانی که برای ساخت آن صرف شده محاسبه خواهد شد.

قیمت درب استیل
مدل (درب استیل)قیمت تومان
درب تک لنگهدرب دو لنگه
قیمت درب استیل ضد سرقت1200000024000000
قیمت درب استیل مغازه800000016000000
قیمت درب استیل ورودی ساختمان900000018000000
قیمت درب استیل طلایی1100000022000000
قیمت درب استیل لابی1150000023000000
قیمت درب استیل و چوب1000000019000000

  * قیمت (با محاسبه لوله و پروفیل استیل، یراق آلات، شیشه) می باشد.

  * هزینه حمل نصب جداگانه محاسبه می گردد.

  * برای اطلاع از قیمت بروز انواع درب استیل تماس بگرید.

در آکات به دلیل ساخت درب های سفارشی و استفاده از متریال مرغوب و ابعاد متفاوت برای هر سفارش به صورت اختصاصی برآورد هزینه قیمت درب استیل انجام می شود. خریداران محترم می توانند از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده کنند و مناسب ترین قیمت درب استیل را استعلام نمایند. به صورت کلی مواردی که در تعیین قیمت این محصول موثر میباشد عبارت است از:

  • ابعاد فریم درب
  • تعداد لنگه های درب
  • کیفیت قفل و یراق آلات
  • نوع شیشه سکوریت و لیمنت
  • سادگی و پیچدگی طرح

قیمت درب استیل

درب استیل ورودی ساختمان

در گذشته از چوب و آهن برای ساخت درب های ورودی ساختمان استفاده می شد اما این متریال ها مشکلاتی داشتند که هزینه نگهداری و بازسازی آنها بسیار گران تمام می شد. برای مثال یکی از مشکلات عمده در درب های چوبی پوسیدگی آنها به دلیل وجود حشارت مانند موریانه بود و مشکل درب های آهنی از بین رفتن رنگ محافظ روی درب و زنگ زدگی آهن در بر خورد با رطوبت و هوای برون بود.

درب استیل ورودی ساختمان به دلیل داشتن میزان معینی از کروم و نیکل در اجزای خود که در واقع از استیل ضد زنگ 304 می باشد هرگز با مشکلات درب های قدیمی مواجه نخواهد شد و در برابر رطوبت و هوا مقاوم بوده و رنگ آن تغییر نمی کند و در واقع درب استیل ورودی ساختمان ضد زنگ است. ساخت این محصول بر اساس سلیقه و نظر خریدار طراحی و اجرا می شود و در تمام مراحل نصب درب استیل رعایت نکات ایمنی و استحکام کار مهم خواهد بود.

تمام یراق آلات و اتصالات درب استیل ورودی ساختمان از نوع بسیار باکیفیت است زیرا این محصول برای استفاده مداوم و طولانی مدت ساخته شده است. شرکت آکات بزرگترین و برترین تولید کننده تخصصی انواع درب استیل ورودی ساختمان است که با طراحی های اختصاصی و استفاده از متریال مرغوب و باکیفیت از نوع استیل ضد زنگ استاندارد استیل 304 توانسته است نظر مثبت طیف وسیعی از خریدارن و ساختمان سازان را جلب نماید.

درب استیل ورودی ساختمان

درب استیل ضد سرقت

درب استیل ضد سرقت همان طور که از نام آن مشخص است برای افزایش امنیت و کاهش خطر سرقت طراحی و اجرا شده است. استحکام و مقاومت بسیار بالای شاسی بدنه درب استیل ضد سرقت باعث شده است امکان ورود سارقان از راه ورودی این درب ها غیر ممکن باشد زیرا تمام اجزا و قطعات آن با روش پرس و جوشکاری مستقیم آرگون به یکدیگر متصل می شود و برای افزایش امنیت در این نوع درب لولاهای بسیار قوی در داخل درب بدون هیچ گونه امکان جدا شدن نصب شده است.

درب استیل ضد سرقت با بهترین قفل های چند تکه و فولادی ویژه ای ایمن می شود که تنها با داشتن کلید مخصوص آن باز و بسته می شود. علاوه بر مواردی که در مورد ویژگی های درب استیل ضد سرقت گفته شد کیفیت بسیار بالای استیل استفاده شده در آن نیز مهم است. ضخامت ورق ها و پروفیل های استیل در این محصول کمتر از 2 میلیمتر نبوده و این موضوع یک اصل استاندارد برای ساخت تمام درب های استیل ضد سرقت است.

درب استیل ضد سرقت

درب استیل ویلایی

ویلاها و ساختمان های مدرن امروزی با نماهای زیبا به درب های خاص و شکیلی نیاز دارند که با نمای بیرونی و دکوراسیون ساختمان هماهنگ باشد. درب استیل لوکس یک محصول زیبا و خاص است که با شیوه ترکیب ورق های استیل طرح دار و شیشه های دکوراتیو سند پلاست شده به همراه یراق آلات دستگیره و اتصالات دکوراتیو و فانتزی ساخته شده است.

درب استیل ویلایی با طراحی انحصاری که بر اساس هر سفارش و پروژه انجام شده است برای امنیت بیشتر در ساخت آن از اتصالات ویژه استفاده می شود که با دستگاه برش لیزر ساخته شده است. آلیاژ نوع استیل در این محصولات از فولاد زنگ نزن سری 300 با نام های استیل 304 و استیل 316 می باشد. شرکت آکات با در نظر گرفتن دیدگاه طراحان نمای ساختمان به صورت کاملا انحصاری به تولید انواع درب لوکس پرداخته است.

درب استیل ویلایی

درب استیل مغازه

استفاده از یک درب مناسب برای امنیت و زیباتر شدن محل کار و نمایش بهتر کالا و محصولات یک واحد تجاری مانند مغاز و فروشگاه بسیار مهم است. درب استیل مغاز و فروشگاه به دلیل استفاده از شیشه و استیل در ساخت آن نمای کلی مغازه را زیبا کرده و دید کاملی به درون واحد تجاری و فروشگاه به افرادی درحال تردد در مقابل فروشگاه یا مغازه هستند میدهد. از طرف دیگر درب استیل مغازه بسیار امنیتی بود و امکان ساخت آن با انواع قفل های ویژ برقی و ضد سرقت وجود دارد. شاسی تمام استیل درب مغازه بسیار سنگین وزن و مقاوم بود و می تواند فشار خارجی بسیاری زیادی را بر خود تحمل کند.

این محصول بسته به دهنه ورودی مغازه و محل کار شما به صورت تک لنگه بازشو یا دو لنگه باشو با نگهدارنده امنیتی از لوله و پروفیل استیل که در داخل فرم های اصلی درب کار گذاشته می شود ساخته شود. جنس شیشه های استفاده شده در ساخت درب استیل مغازه بسته به نیاز و سفارش مشتری می تواند از نوع سکریت ساده و شیشه ضد گلوله باشد. معمولا برای اصنافی که کالاهای گران قیمت مانند جواهرات و طلا در آنها عرضه می شود از درب استیل مغازه با شیشه نشکن ضد گلوله استفاده می شود. این محصول می تواند به صورت بازشو دستی یا اتوماتیک برقی ساخته شود.

درب استیل مغاز

درب استیل طلایی

درب استیل طلایی با ظاهر متفاوت و زیبایی که به ساختمان میدهد برای نصب در مکان های خاصی مانند طلا فروشی ها، هتل ها، ویلا ها و به طور کلی هر ساختمانی که به دنبال یک ویژگی لوکس و متمایز است نصب و اجرا می شود. درب استیل طلایی از اجزای و قطعات بسیار باکیفیت از جنس استیل ضد زنگ که با رنگ طلایی آنودایز شده اند ساخت می شود. پروفیل ها و ورق های استیل طلایی که در ساخت آن استفاده می شوند از آنودایز استاندارد بالایی برخوردار هستند به اندازه ای که ضمانت ماندگاری رنگ در این محصول تضمین همیشگی است.

درب استیل طلایی ساخت آکات با چهارچوب و شاسی تمام استیل ساخته می شود که این موضوع بر ماندگاری و مقاومت درب در مقابل فرسایش و زنک ضدگی می افزاید. بر خلاف درب هایی که با شاسی آهنی و کاور ورق استیل ساخته می شوند و مشکل نفوذ رطوبت و سرما را از بین درز های محل کاور شده دارند درب ساخته شده در این مجموعه تمام پروفیل بوده و نیاز کمی به کاور و ورق کاری دارد در نتیجه کمترین فاصله ای بین اجزا و قطعات آن وجود دارد. این محصول بسیار زیبا و لوکس بوده و از ایمنی خوبی برای ممانعت از ورود غیر مجاز افراد به داخل ساختمان برخودار است. ترکیب زیبای رنگ طلایی و قطعات شیشه ای و چوبی در اجزای این محصول جلوه ویژ و متفاوتی به ظاهر درب استیل طلایی داده است.

درب استیل طلایی

درب استیل و شیشه ای

ترکیب شیشه و استیل در ساخت درب های ساختمانی به ویژه درب های واحد های تجاری مانند درب مغازه ها، درب رستوران ها و کافی شاپ ها به ایمنی و کاهش آلودگی صوتی و ایجاد یک مانع زیبا و مدرن برای ورود گرد و غبار به داخل ساختمان بدون اینکه کمترین محدودیتی در مسیر تردد و ورود و خروج افراد ایجاد کند کمک می کند.

درب استیل و شیشه از ترکیب چهار چوب و فرم استیل ضد زنگ که معمولا از پروفیل های 30*60 میلیمتر است و شیشه های سکریت کیرستالی شفاف و رنگی با اتصالات مخصوص لولایی استیل ساخته می شود. ظاهر مدرن و امروزی درب شیشه و استیل استفاده از این محصول را درب ورودی برج ها و ساختمان های عمومی که تردد افراد در آنها زیاد است و نیاز به یک درب ایمن و باکیفیت برای استفاده طولانی مدت در آنها وجود دارد یک نیاز مهم و ضروری کرده است.

درب استیل و شیشه ای علاوه بر زیبا تر کردن ورودی ساختمان به عنوان یک عایق بسیار کارآمد در برابر ورود آلودگی محیط خارج به داخل ساختمان استفاده می شود. درب شیشه ای و استیل را می توان با انواع قفل های ساده و قفل های ضد سرقت برقی مجهز نمود تا بر اساس نیاز و بودجه مشتری از آن استفاده کرد. تمام درب های استیل و شیشه ساخته شده در شرکت آکات با استفاده از استیل مرغوب ضد زنگ S30400 و شیشه های نشکن و مقاوم سکریت و لمینت ساخته می شوند و تمام قطعات و اتصالات لولا و دستگیر درب ها از جنس استیل 304 می باشد. شرکت آکات در طراحی و ساخت درب استیل و شیشه هیچ گونه محدودیتی در ابعاد و تعداد درب ها ندارد و بر اساس فضای چهارچوب محل اجرای درب به صورت اختصاصی اقدام به ساخت سفارش مشتریان خود می کند.

درب استیل و شیشه ای

مزیت های درب استیل :

یک درب استیل با یک قاب فولادی ، و قفل های چند نقطه ای و داشتن سه لولا که به طور همزمان قفل می شوند ایمن و کاربردی است. درب استیل در طلا فروشی ها و صرافی ها با قفل های الکترونیکی در سه ظاهر کلاسیک ، برنز ، نیکل براق یا برنجی صیقلی ارائه می شوند. و از آنجا که این درب ها سفارشی هستند ، می توانید شیشه های مورب یا مات به آنها اضافه کنید . این درب های استیل در قابهای فولادی را واقعا نمی توان به زور و یا لگد زدن باز کرد.

  • درب استیل هرگز زنگ نمی زند و رنگ آن تغییر نمی کند.
  • سطح درب استیل صاف و براق است و جلوی زیبایی به ساختمان می دهد.
  • نظافت و نگهداری درب استیل راحت است.
  • نصب درب استیل سریع و با کمترین آسیب به دیوار ها انجام می شود.
  • درب استیل عایق مناسب در برابر آلودگی صوتی و سرما ، گرما است.
  • ایمنی و استحکام درب استیل بسیار بالا است.

مطلب مفید این صفحه را مشاهده کنید: حفاظ استیل

هرگونه کپی برداری از مطالب و تصاویر این وبسایت بدون درج لینک مبدا پیگرد قانونی دارد.

بر روی تصاویر کلیک کنید تا با ابعاد کامل تصاویر را مشاهده کنید.

درب استیل
درب استیل
درب استیل
درب استیل
درب استیل
قیمت درب استیل
درب استیل لابی
درب استیل ورودی ساختمان
درب استیل مغازه
درب استیل پارکینگی
درب استیل طلایی
درب استیل ورودی
لیست قیمت درب استیل ورودی و جدید ترین طرح های درب استیل (طلایی،ضد سرقت،لابی، مغازه)لیست قیمت درب استیل ورودی و جدید ترین طرح های درب استیل (طلایی،ضد سرقت،لابی، مغازه)آکاتakat-46درب استیل آکات بزرگترین تولید کننده انواع درب استیل در مدل های (درب استیل ورودی ساختمان - درب استیل طلایی - درب استیل مغازه - درب استیل ضد سرقت). جهت اطلاع از بروز ترین قیمت درب استیل به صورت آنلاین وارد سایت شوید.

قیمت درب استیل چگونه برآورد می شود؟

برای مشخص شدن قیمت درب استیل ابتدا باید کارشناسان شرکت آکات از محل نصب درب بازدید کرده و ابعاد دقیق فریم درب را اندازه برداری کنند سپس تعداد لنگه های باز شو و ثابت درب مشخص شود و طراحی ظاهری درب بر اساس مدل های مشخص انجام شود و در پایان کیفیت و خصوصیات متریال مورد استفاده در ساخت درب استیل تعیین شود تا براساس این موارد قیمت بروز درب استیل محاسبه و به خریدار اعلام شود.

نام انواع درب استیل چیست؟

درب استیل براساس نوع سازه شاسی درب و میزان استفاده از ابزار آلات و یراق آلات ضد سرقت و طراحی ظاهری درب و کیفیت پروفیل ها و ورق های استیل استفاده شده در ساخت آن به انواع درب استیل ضد سرقت، درب استیل دکوراتیو، درب استیل طلایی، درب استیل و شیشه دسته بندی می شود.

درب استیل چه ویژگی دارد؟

درب استیل در مقاسیه با درب های چوبی و آهنی ویژگی های مثبت و شاخصی دارد که عبارت است از: درب استیل هرگز زنگ نمی زند و رنگ آن تغییر نمی کند - درب استیل نیاز کمی به نگهداری دارد - درب استیل دارای تنوع طرح و ابعاد است.