پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای یا دیواره شیشه ای جهت نصب در محیط های اداری ، آپارتمان ها ، هتل ها ، رستوران ها ، نمایشگاهاه و بیمارستان ها مناسب است. قیمت پارتیشن شیشه ای براساس ابعاد متر مربع فضایی که در آن پنل های شیشه ای برای جداسازی قسمت های مختلف نصب شده محاسبه و به خریدار اعلام می شود، نکته مهم در قیمت پارتیشن شیشه ای کیفیت یراق آلات استیل یا آلومینیوم و ضخامت شیشه ای است که در ساخت پارتیشن استفاده می شود. پارتیشن های شیشه ای جهت جداسازی و تفکیک فضا با هدف حفظ روشنایی ، صرفه جویی اقتصادی و با نصب سریع جهت استفاده مناسب از فضا و کاهش زمان نصب دیواره های جدا کننده داخلی به کار می رود.

پارتیشن شیشه ای

نمونه های طرح های متفاوت پارتیشن شیشه ای بار رنگ ها متنوع جهت مصارف گوناگون وجود دارد. برای نمونه مدل سند بلاست برای طراحی لوگوی شرکت یا هتل مناسب است و در عین حال به جداسازی فضا نیز می انجامد. پارتیشن های شیشه ای عایق صدا ، دما و مانع ورود حشرات و گرد و غبار هستند و زیبایی ، شفافیت و مدرن بودن را به ارمغان می آورند. در ادامه به معرفی انواع پارتیشن ها از نوع فریم دار و بدون فریم و کاربرد آنها و پیشنهادهای محل نصب آنها پرداخته ایم.

در این صفحه محصولات پارتیشن شیشه ای موارد زیر شرح داده خواهد شد:

  • پارتیشن شیشه ای
  • پارتیشن شیشه ای فریم لس
  • پارتیشن شیشه ای متحرک
  • پارتیشن شیشه ای دو جداره
  • پارتیشن شیشه ای در ادارات
  • قیمت پارتیشن شیشه ای

برای مشاهده تصاویر بیشتر مدل های پارتیشن به انتهای این صفحه بروید

پارتیشن شیشه ای یک پوشش تمام شیشه است که زیبایی ظاهری آن بسیار در بهبود کارایی و چشم نوازی دکوراسیون داخلی تاثیر گذار است. پارتیشن شیشه ای یک دیواره جدا کننده مشخص است، برای تقسیم بندی فضا و یک عایق کارامد صوتی که مانع ورود آلودگی هوا و حشرات به داخل اتاق ها است به صورتی که نور محیط را کاهش نمی دهد. شیشه یک محصول شفاف است که امکان جدا سازی مکان را فراهم می کند. پارتیشن شیشه ای یک سیستم انعطاف پذیر و سریع برای تغییر دکوراسیون داخلی ساختمان است. پارتیشن شیشه ای با انواع فریم فلزی مقاوم به تغییر رنگ و پوسیدگی اجرا می شود.

پارتیشن شیشه ای

گروه آکات با داشتن تکنسین های حرفه ای در نصب پارتیشن شیشه ای و با واردات و تولید با کیفیت ترین یراق آلات بهترین و بروز ترین محصولات خود را به شما عرضه می کند. با نصب پارتیشن شیشه ای مدرن شما یک اتاق روشن و مدرن خواهید ساخت. زمانی که به فکر تغییر دکوراسیون اداری خود هستید، پارتیشن شیشه ای یک انتخاب منطقی و با بهروری بالا است. پارتیشن شیشه ای ابزار مناسبی برای تفکیک فضای داخل ساختمان است، که با شیشه های شفاف و رنگی از نوع سکوریت و یراق آلات استیل و آلومینیوم اجرا می شود. شیشه سکوریت یک محصول ایمن و زیبا است که می تواند به عنوان یک دیوار زیبای شیشه ای در انواع پارتیشن از آن استفاده کرد.

نکات مثبت استفاده از پارتیشن شیشه ای:

  • مدرن و متفاوت بودن افزایش روشنایی و نور محیط و کاهش مصرف انرژی یک عایق مفید صوتی
  • تنوع در رنگ بندی شیشه ها
  • امکان درج هر نوع لوگو و طرح با سند بلاست شیشه
  • نصب تا ارتفاع کامل کف تا سقف
  • سرعت اجرای بالا

از عوامل مهمی که بر انتخاب مدل پارتیشن شیشه ای تاثیر گذارند عبارتند از:

  • متراژ سفارش کار و ابعاد پنل های شیشه ای سکوریت
  • شکل ظاهری طرج سند بلاست شیشه
  • کیفیت و نوع اتصالات و یراق آلات فریم

پارتیشن فریم لس با استفاده از شیشه سکوریت به ضخامت 10 میلیمتر و طرح لوگوی سند بلاست شده روی شیشه ساخته می شود. به سبب امکان عبور نور از شیشه و زیبای این محصول استفاده از آن در ساختمان هایی مناسب است که در آنها به روشنایی محیط و وسعت دید توجه می شود.

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن شیشه ای فریم لس، به سبب نداشتن مانع در بین پنل های شیشه ای و یکدست بودن کار از پارتیشن فریم دار زیبا تر است. اضافه بر این ویژگی، قیمت مناسب تر آن نسبت به پارتیشن شیشه ای فریم دار، باعث افزایش استفاده از این سیستم شده است. اصلی ترین قسمت پارتیشن شیشه ای فریم لس، شیشه است. پارتیشن شیشه ای فریم لس، با شیشه های مخصوص و اتصالات ویژه ای ساخته می شود. اصلی ترین خصوصیت مثبت پارتیشن فریم لس که مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است، اشغال کمترین فضا، استفاده بهینه از کمترین فضا، به سبب نبود فریم اضافی است. برای اینکه پارتیشن شیشه ای منعطف و قابل تعویض است آن را در هر مکانی با هر ابعادی استفاده می کنند و با نصب آن به زیبایی و عملکرد بهتر محیط کمک می کنند. با وجود نبود فریم در این سیستم استحکام آن بسیار بالا است.

مواردی که در افزایش یا کاهش قیمت پارتیشن شیشه ای موثر هستند عبارتند از:

  • متراژ سفارش و ابعاد پنل های شیشه ای اصلی ترین عامل در تعیین قیمت پارتیشن شیشه ای است.
  • نوع شیشه های استفاده شده در ساخت پارتیشن نیز در قیمت آن موثر است.
  • کیفیت و مدل یراق آلات یکی دیگر از مواردی است که در قیمت پارتیشن شیشه ای تعیین کننده است.
  • محاسبه قیمت پارتیشن شیشه ای بعد از اتمام مراحل کارشناسی و تعیین نوع اتصالات و متراژ کار انجام می شود.
  • اجرا های هماهنگ با مقاصد و پروژ مشتری، طراح دار بودن نمای پارتیشن و فریم دار و بدون فریم بودن پارتیشن شیشه ای همگی عواملی هستند که در تعین قیمت موثر هستند.

تقاضای مشتری برای مدل های سند بلاست برای طراحی لوگو در پارتیشن باعث افزایش قیمت در محصول ساخته شده می شود ارائه قیمت پارتیشن بعد از بازدید کارشناسان ما انتخاب مناسب ترین مدل پارتیشن با توجه به بودجه و هزینه شما انجام می گیرد.

پارتیشن شیشه ای فریم لس

پارتیشن شیشه ای و استیل

این نوع پارتیشن نوع خاصی از دیوار های شیشه ای می باشد که برای محیط های اداری و بانک ها پیشنهاد می شود. این پارتیشن شیشه ای نما و جلوه ای از استحکام ، زیبایی و قدرت را به ارمغان می آورد. فریم آن از پروفیل ضد زنگ استیل می باشد که ایمنی و زیبایی را افزایش می دهد. استیل به کار رفته در فریم از بهترین کیفیت و کاملا ضد زنگ است که درخشندگی خاص خود را دارد و در کنار شیشه ترکیب چشم نوازی را ایجاد می کند. علاوه بر آن در مقابل رطوبت عایق قدرتمندی محسوب می شود از اینرو با تمام شرایط آب و هوایی سازگار است.

پارتیشن شیشه ای متحرک

اگر قصد دارید به صورت موقتی غرفه ای در نمایشگاه ها ، فروشگاه ها ، درمانگاه ها و بیمارستان ها دایر کنید و حتی بوفه ای شکیل در گوشه ای از راه روهای داخلی مترو اجاره کنید که قابلیت استفاده مجدد و جابجایی به نقطه ای دیگر را داشته باشد؛ ما به شما پارتیشن شیشه ای متحرک را پیشنهاد می کنیم. در این مدل پنل های شیشه ای توسط بست به کف متصل شده و سبب استقامت و استحکام آن می شود و اما آخرین پنل چرخان روی پاشنه سبب متحرک بودن آن شده است و امکان جابجایی آن را در محل های مختلف فراهم می کند. علاوه بر آن در صورت نیاز مشتری می توان رنگ بندی آن را تغییر داد و یا حتی جهت چشم نواز تر شدن جام های شیشه ای را بدان اضافه کرد. نوع دیگر پارتیشن شیشه ای متحرک می توان در شیوه عمل آکاردئونی اشاره کرده در این شیوه پنل های شیشه ای حداکثر فضای طول و ارتفاع را اشغال می کند و در کناره ها قرا می گیرد که فضایی یکدست را ایجاد می کند. مدل دیگر پارتیشن متحرک نمونه پانلی آن است که هدف اجرای آن جداسازی کامل فضا نیست بلکه فاصله میانی دو فضا نقطه تمرکز قرار می گیرد به عبارت دیگر فضا تنها به صورت تقریبی جدا و شکسته می شود و در حالی ارتباط میان دو فضا حفظ خواهد شد. پارتیشن شیشه ای متحرک از اتصال بست های فلزی که قسمت پایین پنل های شیشه ای نصب شده و وظیفه مهار آنها را دارند ساخته می شود. از شیشه های رنگی و طراحی شده با روش سند بلاست در اجرای پارتیشن شیشه ای متحرک استفاده می شود.

پارتیشن شیشه ای دو جداره

این نوع پارتیشن از دو لایه شیشه سکوریت 10 میلیمتر ساخته شده است. هدف استفاده از این نوع پارتیشن شیشه ای جلوگیری بسیار موثر از ورود صدا و عوامل آزار دهنده محیطی می باشد. پس اگر محل کارتان در مکان های شلوغ ، پر رفت آمد و پر سر و صدا است ما به شما پارتیشن شیشه ای دو جداره را پیشنهاد می کنیم که علاوه بر سکوت و آرامش شفافیت و زیبایی را به شما هدیه می دهد. همچنین عایق بسیاری خوبی نیز می باشد، در نتیجه شما می توانید در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کنید و مانع خروج گرما یا سرما مورد نظرتان به بیرون باشد.

پارتیشن شیشه ای دو جداره

پارتیشن شیشه ای در ادارات

بسته به هدف کارفرما در شرکت ها و ادارات از پارتیشن شیشه ای می توان برای ایجاد بخش های مختلف و با مقاصد مختلف اداری استفاده کرد. این امر کمک بسیار بزرگی به استفاده بهینه از فضا می کند و در عین حال صرفه جویی اقتصادی چشم گیری نسبت به اتاق سازی با آجر محسوب می شود. شیشه به کار رفته در پارتیشن های اداری از نوع سکوریت است و ضخامت 10 میلیمتر دارد. فریم ها و قالب های متنوع با رنگ های متفاوت و زیبا هماهنگ با سلیقه مشتری جهت اجرا در محل موجود است. درب های پارتیشن های شیشه ای اداری ریلی و لولایی می باشد. مدل ریلی آن به این صورت است که ریل در سقف یا کف کار گذاشته می شود و درب روی آن جابجا می شود. پیشنهاد می شود از پارتیشن با درب ریلی در سالن های ترجیحا چند منظوره استفاده کنید. در مدل پارتیشن با درب لولایی، درب به صورت دوارنی چرخیده دور محورهای کار گذاشته شده در لولاها حرکت می کند. همچنین می توان از پارتیشن های متحرک مدل آکاردئونی و مدل پانلی نیز در محیط اداری بهره برد.

پارتیشن شیشه ای در آپارتمان و منازل

مدل بسیار محبوب و شیک که رواج بسیاری در سرتاسر دنیا داشته است. به طوری که می توان با اجرای آن خانه و آپارتمان های معمولی را به نمونه های مدرن و جذاب تبدیل کرده است. در این روش به جای دیوارهای کسل کننده و لک گرفته قدیمی می توان پارتیشن شیشه ای نصب کرد در این صورت هم در فضا صرفه جویی می شود و هم اتاق ها به خصوص اتاق های بدون پنجره از مزیت نور روشنایی بهره می گیرند. شایان ذکر است که از این نوع پارتیشن با نام های پارتیشن حمام و یا پارتیشن های خانگی نیز یاد می شود. از اینرو در مکان های مختلف خانه و جهت برآورد کردن مقاصد گوناگون نمونه طرح دار آن تعبیه شده است که با تکنولوژی منحصر به فردی تولید می شود و می تواند بسته به نیاز برای اتاق کودکان ، سالن های پذیرایی و حمام مورد استفاده قرار بگیرد.

پارتیشن شیشه ای در آپارتمان و منازل

پارتیشن شیشه ای در هتل ها و رستوران ها

نصب پارتیشن شیشه ای در هتل ها به هر چه لوکس تر بودن فضای هتل ها می انجامد بسیاری از هتل ها و مکان ها از شیشه ها عایق صدا و حرارت آن جهت مارکتینگ و نصب لوگوی خود استفاده می کنند. همچنین در رستوران ها استفاده از پارتیشن های شیشه ای به جلوه بیشتر و نظافت و تمیزی می انجامد که مد نظر بسیاری از مشتریان می باشد و این موضوع به باز گشت دوباره آنها به رستوران کمک خواهد کرد.

تفاوت پارتیشن شیشه ای فریم لس و پارتیشن شیشه ای فریم دار

پارتیشن شیشه ای فریم لس یکدست است و هیچ مرز جدا کننده ای در آن قرار ندارد و از این جهت نما و تصویر صاف ، زیبا و یکدست را به وجود می آورد. علاوه بر آن صرفه اقتصادی بیشتر نیز دارد که یکی دیگر از عوامل محبوبیت این نوع پارتیشن شیشه ای شده است. پارتیشن شیشه ای فریم دار دارای قاب و جدا کننده است و جهت مصارف مختلفی به کار می رود. این نوع پارتیشن نیز دارای زیبایی منحصر به فردی می باشد که نمایی جدی و متفاوت را به ارمغان می آورد. با این حال پارتیشن شیشه ای فریم لس پرتی کمتر، جای گیری کمتر و صرفه جویی فضای بیشتری دارد و ضمن اینکه ظرافت خاصی را در خود دارد از استحکام بسیار بالایی نیز برخوردار است.

نصب پارتیشن شیشه ای

این توضیح لازم است که همه شیشه ها برای نصب پارتیشن شیشه ای، از بزرگترین کارخانه تولید شیشه تهیه می شود و یراق آلات آن از با کیفیت ترین یراق آلات خارجی هستند. برای آگاهی از قیمت پارتیشن جداکننده شیشه ای با کارشناسان فروش ما تماس بگرید. پارتیشن شیشه ای سیستم مدرن و تحرک پذیر است که نقش مهمی در افزایش کارایی در طراحی دکوراسیون داخلی محیط های اداری دارد باعث افزایش وسعت منظره دید، بهبود متراژ مفید، جدا سازی منظم و به سبب آن بهبود کارایی کارمندان و حفظ حریم شخصی آنها است.

مطلب مفید این صفحه را مشاهده کنید: نرده شیشه ای

هرگونه کپی برداری از مطالب و تصاویر این وبسایت بدون درج لینک مبدا پیگرد قانونی دارد.

بر روی تصاویر کلیک کنید تا با ابعاد کامل تصاویر را مشاهده کنید.

پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ایپارتیشن شیشه ایآکاتakat-48

تنوع در مدل ها و شیشه های پارتیشن

وجود تنوع در مدل ها و شیشه های پارتیشن یکی از مواردی است که می تواند به مشتری در پیاده و عملی کردن نقشه و طرح هدف خود کمک کند. وجود رنگ های متنوع نیز یکی دیگر از جنبه های موثر پارتیشن های شیشه ای است چرا که بسته به هدف کاربرد فضای مورد نظر رنگ پارتیشن شیشه ای نیز می تواند تاکیدی بر انتقال مفهوم و تعیین مقام و جایگاه محیطی که پارنیشن شیشه ای در آنجا نصب شده است ،باشد. پیاده سازی انواع طرح و حتی لوگو نیز کمک شایانی در هر چه زیباتر نشان دادن فضا خواهد کرد. به هر ترتیب ، یکی از مهمترین ویژگی ها و مزیت هایی که نصب پارتیشن شیشه ای دارد صرفه جویی در هزینه است چرا که این محصول هزینه بسیار کمتری را در مقابل محصولات دیگر ساختمانی برای جداسازی فضای داخلی و یا حتی نصب در بالکن ایجاد می کند. از طرف دیگر زمان نصب آن بسیار کوتاه میباشد و گاها در یک 24 ساعت به پایان می رسد.

ضخامت شیشه در پارتیشن شیشه ای

ضخامت شیشه در پارتیشن شیشه ای به عکس عمل می کند. به عبارت دیگر ضخامت بیشتر شیشه باعث سنگین تر شده آن نمی شود، یعنی ترکیب و ساخت این دست از شیشه ها به نحوی است که ضخامت بیشتر وزن کمتر را به دنبال خواهد داشت. از این رو ضخامت شیشه ها نه شش میلیمتر در محصولات دیگر که در پارتیشن شیشه ای ده میلیمتر می باشد.

پارتیشن شیشه ای چیست؟

پارتیشن شیشه ای در زندگی امروز جا باز کرده است. این محصول در مهندسی ساختمان و نما و همچنین در دکوراسیون داخلی تاثیر بسزایی دارد و به هر چه بهتر شدن فضا کمک شایانی می کند. همچنین این مجصول می تواند فضاهای کوچکتر را نیز پوشش دهد. از پارتیشن شیشه ای برای نصب در بالکن نیز می توان استفاده کرد. یکی از مزیت های اصلی پارتیشن شیشه ای امکان جابجایی آن به محیط های دیگر است به عبارت دیگر پارتیشن های شیشه ای را که در ساختمان های استیجاری نصب می شوند می توان به راحتی به مکان جدید منتقل کرد.