جام تراس شیشه ای

۱۲ آذر ۱۳۹۹
4.6
جام تراس شیشه ای

جام تراس شیشه ای یکی از راحت ترین سازهای شیشه ای برای نظافت است و از نظر امنیت مقاومت بالای در برابر ضربه و فشار داد. این محصول زیبای خاصی به ساختمان می دهد . اندازه جام تراس شیشه ای به ابعاد ساختمان بالکن و تراس بستگی دارد اما در تقسیم بندی پنل های شیشه ای اگر اندازه پنل ها بزرگتر باشد، زیبای و شکیل بودن آن بیشتر به چشم می آید. در نصب جام تراس شیشه ای شما فقط به جز نمای شیشه چیز اضافه‌ای نمی‌بینید البته این ویژگی تا بستگی به یراق آلاتی که در اجرای آن استفاده می شود دارد. این نوع محصول از نظر ایمنی و دوام طول عمر بیشتر نسبت به تراس های کلاسیک و سنتی چوبی و آهنی دارد به دلیل استفاده از شیشه سکوریت و اتصالات آلومینیوم مقاوم وزن این سازه سبک و ایمنی آن بسیار زیاد است و از طرفی دیگر ثابت شده که جام تراس شیشه ای می تواند فشار وزنی تا 40 الی 50 کیلوگرم در هر متر مربع را به راحتی تحمل کند.

مطلب مفید این صفحه را مشاهده کنید: پارتیشن شیشه ای

قیمت جام تراس شیشه ای بستگی به متراژ بالکن و کیفیت یراق آلات و  اتصالات استفاده شده در ساخت آن دارد. این نوع حفاظ از بیرون رفتن دمای داخل ساختمان در فصل های سرد به بیرون جلوگیری می‌کند و اجازه نمی دهد سرما به داخل ساختمان نفوذ کند در نتیحه باعث صرف جوی در هزینه های حرارتی میشود. این نوع حفاظ شیشه ای به دلیل ظاهر جذاب و جلوه متمایزی که به نمای ساختمان می دهد امروزه بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفته است.

جام تراس شیشه ای

قیمت جام تراس شیشه ای

جام تراس به راحتی قابل تنظیم است و نگهداری از آن نسبت به سایر سازه های حفاظ تراس راحتر است. جنس ریل ها و فرم های جام تراس از آلومینوم آنودایز شده و استیل ضد زنگ است به هین دلیل این محصول برای استفاده مداوم در مدت زمان طولانی طراحی و تولید شده است. شما می توانید با ترکیب حفاظ استیل در جلوی جام تراس شیشه ای امنیت ساختمان خود را در برابر خطر سرقت افزایش دهید. با نصب تراس شیشه ای از ورود گرد و خاک به داخل ساختمان جلوگیری به عمل آمده و می توانید یک اتاق زیبا و شیشه ای با منظره ای شفاف و وسیع داشته باشید که با ذهنی آسوده به تماشای محیط بیرون بپردازید. شیشه های سکوریت سبب بهبود ایمنی و استحکام بیشتر فضای تراس شیشه ای می شود. قیمت جام تراس براساس متر مربع فضای تراس و کیفیت اجزای آن است که شامل پنل های شیشه ای، ریل های آلومینیومی و فرم های استیل می شود.

قیمت جام تراس شیشه ای

علت افزایش استفاده از جام تراس؟

به دلیل اینکه امروزه شیشه ها با کیفیت بالاتر و ایمنی بیشتر تولید می شوند و توان بیشتری در برابر تحمل ضربه و فشار های وارده از وزش باد را دارند اطمینان مردم برای استفاده از آنها در بخش های محتلف ساختمان افزایش یافته است. جام تراس شیشه ای علاوه بر زیبایی بیشتر نسبت به نرده های فولادی و آهنی با داشتن وزن کمتر امنیت و استحکام قابل قبولی دارد به همین دلیل یکی از علت عای افزایش استفاده از جام تراس می تواند این موارد و قیمت مقرون به صرفه آن باشد. این محصول در مدل های متنوع و بر اساس محدودیت ها و ویژگی های مکان اجرای بالکن شیشه ای به شرح زیر ارائه می شد.

  • نرده با شیشه چند لایه: این محصول با اتصالات و یراق آلات آلومینیوم مقاوم و شیشه های دو و سه لایه لمینت شده برای اجرا در بالکن ها و تراس ها عرضه می شود.
  • بالکن شیشه ای با پایه عمودی فلزی: استفاده از لوله و پروفیل استیل در فواصل استاندارد برای پایه ها عمودی که وظیفه تحمل بار وزنی پنل های شیشه ای را دارند یکی از بهترین موارد برای نرده استیل شیشه خور است.
  • تمام فریم لس: در این مدل هیچ پایه یا محافظ فلزی عمودی یا افقی در مهار پنلهای شیشه ای به کارگرفته نمی شود و شیشه ها تنها به وسیله ریل های افقی یو شکل که در کف کار گذاشته شده در جای خود ثابت می شوند.

مطلب مفید این صفحه را مشاهده کنید: نرده شیشه ای

هرگونه کپی برداری از مطالب و تصاویر این وبسایت بدون درج لینک مبدا پیگرد قانونی دارد.

به اشتراک بگذارید :
جدیدترین مطالب گروه :