دکوراسیون حمام شیشه ای

۱۱ دی ۱۳۹۸
4.8
دکوراسیون حمام شیشه ای

در گذشته به دلیل رطوبت زیاد با مشکل فرسایش دیواره ها و درب ها مواجه می شدند. از طرف دیگر رعایت بهداشت در حمام های قدیمی باعث شد افراد به فکر استفاده از شیشه به عنوان دیواره کابین دوش باشند. شیشه علاوه بر افزایش نکات بهداشتی به زیبایی محیط حمام کمک می کند. پاکیزه بودن افراد در جوامع امروزی بسیار مهم است و رعایت بهداشت عمومی و خصوصی در حمام ها با این محصول کیفیت بهتری خواهد داشت. اهمیت دکوراسیون حمام شیشه ای ایجاد یک محیط آرام بخش و زیبا طراحان انگیزه داده تا در طراحی حمام ها از متریال شیشه به صورت گسترده استفاده کنند.

دکوراسیون حمام با شیشه

شیشه حمام یک دیواری شفاف است از سایر بخش‌های ساختمان جدا می‌کند. شیشه حمام سیم بندی فضای حمام استفاده می شود که باعث بهبود نور داخل حمام شده است. نمای دکوراسیون حمام با یک کابین دوش شیشه ای بسیار جذاب و خواهد. در صورت استفاده از شیشه سندبلاست در دور دوش شیشه ای حس امنیت را افزایش داد. شیشه سکوریت که در دور دوش حمام استفاده می شود افزایش می دهد شیشه سکوریت می تواند های حرارتی بالا را تحمل کند با شکستگی مواجه شود به اجزای بسیار ریز تبدیل می شود که خطر جانی برای افراد ندارد. پارتیشن شیشه ای حمام در زیبایی و دکوراسیون منازل تصویر جذابی ارائه می کند.

دکوراسیون حمام شیشه ای

معضلات حمام های سنتی

در حمام های قدیمی رطوبت بسیار زیاد از دیوارهای حمام به سایر بخش‌های ساختمان گسترش پیدا می‌کند زیادی مانند نامزد گی، و کپک زدگی را بروز می داد. برای مشکل یک راه کارآمد ابداع شد از شیشه سکوریت کابین دوش. شیشه دور دوشی یک دیواره بسیار مناسب است رطوبت جلوگیری می کند و محیط حمام را بهداشتی و زیباتر می کند. شیشه حمام یک عایق رطوبتی و حرارتی شفاف است رفتگر ما جلوگیری می کند.

مطلب مفید این صفحه را مشاهده کنید: حمام شیشه ای

طراحی دکوراسیون حمام شیشه ای

در قدیم افراد برای تمیز کردن بدن خود به گرمابه( حمام سنتی) می رفتند با پیشرفت صنعتی و طراحی معماری حمامهای شیشه ای رواج بیشتری پیدا کرده است. با افزایش توجه به بهداشت فردی و محیطی اکثر مردم به اجرای شیشه حمام به شکل کابین دوش و پارتیشن در اطراف دوش توجه دارند.. اجرای سندبلاست بر روی حمام‌شیشه به ایجاد حریم شخصی و زیبای بیشتر دکوراسیون داخل ساختمان کمک می کند. اگر قصد دارید برای زیباتر شدن حمام به خود فیشن شیشه یی کابین دوش استفاده کنید می‌توانید با مشاوران و تولید کنندگان این محصول ارتباط گرفته تا با مشاوره دقیق مناسب ترین حمام شیشه ای را به شما پیشنهاد کنند.

دکوراسیون حمام شیشه ای

مزایای حمام شیشه ای

شیشه حمام یک روش پیشرفته و موثر است با هماهنگی کامل با دیدگاه طراحان و مهندسین در طراحی نمای داخلی حمام مزیت های بیشتری نام های سنتی دارد. در ادامه به عنوان نمونه چند مزیت حمام شیشه ای را شرح می دهیم:

  • موانع مناسب از گسترش رطوبت به نقاط مختلف ساختمان.
  • فضای حمام از سایر بخش های ساختمان.
  • تنظیم کننده دمای داخل حمام سرمای مناسب.
  • ایجاد یک فضای مدرن و زیبا در دکوراسیون حمام.
  • درب های شیشه ای از نوع سکوریت.

شیشه حمام ریلی شیشه حمام لولایی

حمام شیشه ای به دو صورت با فریم و بدون فریم اجرا می شود حمام لولایی از نوع بافرین است چه پنل های شیشه ای قاب استیل یا آلومینیوم قرار گرفته است نوع بدون فریم شیشه همراه به وسیله اتصالات ویژه‌ای حمام متصل می شود کلیه اتصالات حمام شیشه ای بدون فریم از نوع ضد زنگ است رطوبت مقاوم است حمام ریلی از نوع سکوریت است مدل شیشه حمام ریلی به صورت کشویی عمل می کند و به وسیله یراق آلات اسپایدری اجرا و به یکدیگر متصل می شود استفاده از حمام شیشه ای ریلی بسیار راحت است  و نگهداری و نظافت آن به صورت بسیار ساده انجام می شود شیشه به کار گرفته شده در هم شیشه ریلی از نوع سکوریت است.

دکوراسیون حمام شیشه ای

قیمت و هزینه شیشه حمام

هزینه استفاده از حمام شیشه ای اصلی ترین مواردی است که در انتخاب این محصول موثر است مانند نوع شیشه به کار گرفته در اجرای حمام شیشه ای در قیمت آن موثر است یکی دیگر از عوامل شیوه باز و بسته شدن این محصول است کیفیت یراق آلات و اتصالات حمام شیشه ای نیست در قیمت آن تاثیرگذار است.

مطلب مفید این صفحه را مشاهده کنید: نرده شیشه ای

هرگونه کپی برداری از مطالب و تصاویر این وبسایت بدون درج لینک مبدا پیگرد قانونی دارد.

به اشتراک بگذارید :
جدیدترین مطالب گروه :