شیشه مقرون به صرفه مخصوص بالکن

۱۰ دی ۱۳۹۸
4.3
شیشه مقرون به صرفه مخصوص بالکن

شیشه مقرون به صرفه مخصوص بالکن یکی از محصولاتی است که بسیار رواج پیدا کرده است. دلیل این امر مزایا و ویژگی های منحصر به فرد و خاصی است که این محصول فراهم می آورد.

  • اول اینکه این محصول بسیار مقرون به صرفه می باشد چرا که از ایجاد هزینه های اضافی آجرنما و یا سیمان نما جلوگیری می کند
  • دوم اینکه شیشه بالکن رسانای نور طبیعی خورشید می باشد و به این ترتیب می توان نور مفید روز را حتی در اتاق متصل به بالکن داشت و از پرداخت هزینه های اضافی آبونمان انرژی جلوگیری کرد.
  • سوم اینکه شیشه مقرون به صرفه بالکن عایق بسیار خوبی برای گرما، سرما و همچنین سد مانع انتقال صدا نیز می باشد، در نتیجه می توانیم از مصرف بهینه انرژی مطمئن باشیم. از طرف دیگر آرامش حاصل از عدم انتقال صداهای آزاردهنده کوچه و خیابان را نیز به همراه داشته باشیم.
  • چهارم اینکه شیشه مقرون به صرفه مخصوص بالکن باعث ایجاد امنیت جانی و همینطور مالی افراد می شود چرا که از سقوط های احتمالی جلوگیری می کند.
  • پنجم اینکه این محصول  استقامت بالایی در مقابل شکستگی و ضربه دارد.

و یکی دیگر از مزایای نصب شیشه مقرون به صرفه مخصوص بالکن این است که زیبایی و جذابیت همراه با آن نمایی شکیل و مدرن را برای ساختمان شما فراهم می کند.

مطلب مفید این صفحه را مشاهده کنید: پارتیشن شیشه ای

شیشه بالکن

انواع شیشه بالکن

در انتخاب انواع شیشه بالکن باید به مواردی چند توجه کرد. توضیح اینکه کارشناسان مربوطه باید امکان اجرای شیشه بالکن را در پروژه مورد نظر تایید کنند،  به عبارت دیگر موارد چندی پیش می آید که زیرسازی های لازم برای اجرای شیشه بالکن رعایت نشده است؛ این موضوع به خصوص در ساختمان های نوسازی که هنوز تکمیل نشده اند دیده می شود. تایید کارشناسان از دوباره کاری و تحمل هزینه های اضافی کارفرما جلوگیری می کند.

بعد از تایید کارشناس نوبت به انتخاب مدل عمل شیشه می رسد ، بسته به نظر و سلیقه مشتری می توان انواع شیشه بالکن را اجرا کرد:

از جمله شیشه مدل آکاردئونی و همینطور مدل ریلی.

طرح شیشه بالکن

طرح شیشه بالکن از اهمیت بالایی برخوردار است. برخی طرفدار طرح های ساده و برخی طرح های نقش و نگار دار هستند،  به هر ترتیب امکان اجرای انواع طرح های متنوع در شیشه بالکن وجود دارد. این هماهنگ سازی و انتخاب طرح شیشه بالکن می تواند بر اساس معیار های متفاوتی صورت بگیرد: از جمه نما و رنگ ساختمان ، کاربری آن و حتی اتاق هایی در هر طبقه که به منظور خاصی ساخته شده اند. همچنین می توان طرح شیشه بالکن را مات و یا براق نیز انتخاب کرد، حتی امکان اجرای لوگو و طرح سند پلاست بر روی شیشه بالکن وجود دارد، در هر حال همانطور که گفته شدخواست و سلیقه مشتری در پیاده سازی طرح در شیشه بالکن نقش اساسی دارد.

شیشه بالکن

رنگ شیشه بالکن

رنگ شیشه بالکن از دیگر مواردی است که بر اساس درخواست مشتری و همچنین کاربری محیط مورد نظر تعیین و اجرا می شود. در منازل معمولا از مدل بی رنگ در نصب پنل های شیشه در شیشه بالکن استفاده میشود تا رسانایی هر بیشتر نور رعایت شود. با این حال موارد و ساختمان های متعددی هستند که وجود تنوع در رنگ شیشه بالکن در آنها اهمیت دارد مثل هتل ها ، گالری های فروشگاه ها و ..... به هر ترتیب  سلیقه مشتری نقش اساسی و اصلی را در انتخاب رنگ شیشه بالکن بازی می کند.

جنس پنل ها در شیشه بالکن

جنس پنل ها در شیشه بالکن از اهمیت بسیار بالایی چه به لحاظ ایمنی و چه ازنظر ماندگاری و دوام برخوردار است. پنل ها در شیشه بالکن از دو کیفیت سکوریت و لمینت برخوردار است. برای رسیدن به این سطح از کیفیت و ماندگاری باید پنل های شیشه بالکن را طی فرآیندهای دقیق و حساس حرارت دهی در کوره های مخصوص و با تکنولوژی پیشرفته و سپس سرمادهی ناگهانی تولید کرد که مرحله دوم را شک دهی سرمایی می نامند. اجرای دقیق تمام این مراحل بسیار حساس بوده است و از آن جهت می باشد که  یکی از مهمترین نقش های شیشه بالکن یعنی ایمنی و استقامت و ماندگاری عملی شود.

شیشه بالکن

مجریان شیشه بالکن

مجریان شیشه بالکن باید کاملا زبده و حرفه ای باشند ،چرا که هر گونه اهمال و بی دقتی در هنگام نصب نه تنها می تواند خسارات مالی فراهم آورد ممکن است صدمات جانی را نیز در پی داشته باشد. از طرف دیگر این زمان ارزشمند مشتری است که هدر می رود. در مقابل اجرای پروژه توسط گروهی باتجربه و دقیق نه تنها از تمام موارد ناخوشایند ذکر شده جلوگیری می کند بلکه گروه می تواند به سرعت هر چه تمامتر شیشه بالکن را اجرا کرده و تحویل دهد . تمام این موارد با رضایت کامل مشتری عملی می شود. علاوه بر آن پیگیری مستمر گروه و شرکت وابسته نیز از مراحل و پروسه اجرا کاملا واجب و ضروری می باشد.

نحوه درخواست برای اجرای شیشه بالکن

نحوه درخواست برای اجرای شیشه بالکن بسیار ساده است. تنها با یک تماس کوچک از طرف مشتری و دادن اطلاعات اولیه  کارشناسان و مشاوران در اسرع وقت به صورت رایگان از محل اجرا بازدید می کنند . در این مرحله مشتری می تواند هرگونه سوال از امکان اجرای گرفته تا انتخاب طرح و رنگ را با کارشناسان در میان بگذارد. بعد از ارائه مشاوره بقیه مراحل به سرعت و دقت انجام می شود. لارم به ذکر است که اندازه گیری از محل اجرای پروژه توسط ابزارهای دقیق اندازه گیری و همینطور کارشناس مجرب صورت می گیرد و این امر نه تنها در سرعت اجرای پروژه تاثیر گذار است بلکه از پرت کار نیز جلوگیری می کند. ذکر این مطلب به ظاهر ساده از آن جهت است که به اهمیت بکارگیری کارشناس و مجری مجرب حتی در مراحل اولیه کار تاکید شود. توصیه می شود که در همان مراحل ابتدایی و انتخاب مدل و طرح دقت لازم به عمل بیاید و همه مراحل زیبایی و هماهنگی در نما و همچنین کاربری محیط  مربوطه در نظر گرفته شود تا از هدرفت زمان و همچنین هزینه از سوی مشتری و همینطور دوباره کاری جلوگیری شود. دراین مراحل نیز می تواند از نظرا ت کارشناسان با تجربه به صورت رایگان بهره بگیرید.

مطلب مفید این صفحه را مشاهده کنید: نرده شیشه ای

هرگونه کپی برداری از مطالب و تصاویر این وبسایت بدون درج لینک مبدا پیگرد قانونی دارد.

به اشتراک بگذارید :
جدیدترین مطالب گروه :